Sabtu, 11 April 2009

happy aniversaryyyyy !!!!

hello my bloggy. long time no shear. i had spent my holiday in Jawa Barat with my familly. so i cant to write and update my post in blog. im so sorry. now, april 12th me and my boy friend celebrete of our aniversary. xoxo
gw ga kepikiran kl dia bakal ngasih ucapan tengah malem. tepat jam oo:01:35 dia sms gw, he said ' i just wish the best for our relationship, wish that we can be together until the end of the world' wktu dia ngrm sms itu gw ga kebangun tidur, eh dia kirim lagi baru deh gw kebangun tidur dan bergegas membalas smsnya. haha tapiiiiiiii, ada perasaan yg bkin gw ga sreg lagi sm dia. apa yaaaaa? emg bnr kenyataan ga sreg apa cm perasaan doaang? aaaarghhh gw ga suka kaya ginii !!!!!!!!! i dont know what can i do for it! im so sorry.

0 Komentar:

Posting Komentar

Berlangganan Posting Komentar [Atom]

<< Beranda